WISP.PL Sieci bezprzewodowe - Dystrybutor sprzętu sieciowego
Język:
Waluta:
Szukasz najlepszej oferty? Zadzwoń 0 801 003 092 Menu

Zwrot towaru do sprzedawcy

Zwroty i reklamacje w sklepie wisp.pl


Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.

Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

Oczywiście, nie musisz korzystać z naszych formularzy, a skorzystać z innych lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo. Masz tutaj pełną dowolność!

Na początku wybierz, która z opisanych sytuacji jest zgodna z Twoją sytuacją i pobierz odpowiedni formularz.

I. Zakupione produkty:

a. dotarły do mnie uszkodzone;
b. dotarły do mnie inne, niż zamówiono;
c. dotarły do mnie i są niezgodne z umową.

W takim wypadku, możesz skorzystać z możliwości reklamacji i formularza, który znajduje się na naszej stronie. Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres: Allnet Sp. z o.o. Sp. k., ul. Dębowa 2A, 44-237 Bełk, Polska

II. Zmieniłem zdanie i chciałbym wszystkie lub część produktów zwrócić.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Formularz odstąpienia od umowy znajduje się na naszej stronie.

Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś.

Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres: Allnet Sp z o.o. Sp. k., ul. Dębowa 2A, 44-237 Bełk, Polska