Yeastar P560 centrala telefoniczna
				
				
				Yeastar P560 centrala telefoniczna, System PBX Serii P. Yeastar Seria P PBX to rozwiązanie przeznaczone głównie dla małych i średnich firm. System PBX Yeastar zapewnia pełne wsparcie. Jest to ekonomiczne rozwiązanie, które zawiera wszystkie niezbędne funkcje, a jednocześnie jest łatwe w obsłudze.
Technologie nieustannie rewolucjonizują sposób komunikowania się firm. Coraz więcej MŚP zdaje sobie sprawę, że w swojej strategii cyfrowej transformacji potrzebuje czegoś więcej niż tylko centrali PBX. Dążenie do pozostania konkurencyjnymi zmusza do poszukiwania systemu, który przełamie bariery dystansu oraz zapewni elastyczność i indywidualizację. Dla MŚP, które mają wyższe oczekiwania wobec systemu komunikacji oraz potrzebują profesjonalnego, niezawodnego i elastycznego systemu PBX. Brak funkcji zwiększających wydajność, słabe doświadczenie użytkownika i niemożność dostosowania się do szybko zmieniającego się środowiska biznesowego sprawiają, że system komunikacji jest mniej pożądany.
PBX Plus Więcej korzyści i możliwości 
Yeastar stawia czoła wyzwaniom przez system PBX serii P. Produkt „PBX Plus More” pozwala firmom na nieprzerwaną komunikację przez cały czas w pełnoprawnym systemie. Oprócz samej centrali PBX zapewnia małym i średnim przedsiębiorstwom wizualizację zarządzania połączeniami, komunikację wideo, zaawansowane funkcje centrum obsługi telefonicznej, aplikacje do ujednoliconej komunikacji, łączność w dowolnym miejscu i czasie oraz wszystko, co jest praktyczne, a jednocześnie przewyższa wydajność w przeglądarkach, telefonach komórkowych i komputerach stacjonarnych. Dostępna w wersji Appliance, Software i Cloud Edition, seria P zapewnia elastyczne opcje wdrażania, dzięki czemu można je zlokalizować lokalnie lub w chmurze. Równoważenie kosztów i przyszły rozwój wymaga niższych całkowitych kosztów, mniejszej liczby szkoleń i mniejszych wysiłków w zakresie zarządzania. Niezależnie od tego, czy przeprowadzasz zmianę systemu telefonicznego, czy zaczynasz od podstaw. Zasoby komunikacyjne innych firm, w tym telefony IP, CRM, narzędzia do współpracy, można również łatwo zintegrować      z serią P. Tworząc spójne rozwiązanie do komunikacji i współpracy oraz przełamując granice systemów. Seria P jest zoptymalizowana dzięki odpowiedniemu zestawowi funkcji, łatwości użytkowania oraz zarządzania, elastyczności i możliwości adaptacji. 
Więcej niż centrala PBX
Oprócz samej centrali Yeastar Seria P PBX zapewnia przedsiębiorstwom wizualizację zarządzania połączeniami, komunikację wideo, zaawansowane funkcje centrum obsługi telefonicznej, aplikacje do ujednoliconej komunikacji, łączność w dowolnym miejscu i czasie. Jednocześnie przewyższa wydajność w przeglądarkach, telefonach komórkowych i komputerach stacjonarnych:
 
- Opcje w chmurze i lokalne oraz brak kłopotów z konfiguracją
 
- Dostarczaj, zarządzaj i monitoruj usługi za pośrednictwem Yeastar Central Management
 
- Możliwość prowadzenia zdalnych spotkań
 
- Szczegółowe uprawnienia oparte na różnych rolach użytkowników
 
- Usprawnione operacje dzięki wizualnym czynnościom połączeń
 
 
Klienci Linkus UC
Dzięki zestawowi aplikacji dla przeglądarek, systemów Android, iOS, Windows i Mac, klient Linkus UC umożliwia wykonywanie połączeń audio i wideo. Również pozwala na używanie telefonów i komputerów jako telefonów wewnętrznych. Pracownicy mogą pozostawać w kontakcie ze sobą i klientami, gdzie, kiedy i jak chcą:
- Jeden numer dostępny na dowolnym urządzeniu
 
- Zobacz status swoich współpracowników
 
- Czat prywatny lub grupowy z możliwością udostępniania plików
 
- Wszystkie funkcje rozbudowy biura
 
- Odtwarzaj lub transkrybuj wiadomości głosowe
 
- Kliknij, aby zadzwonić z dowolnej strony internetowej
 
- Kontakty ogólnofirmowe i osobiste
 
- Bezpieczny dostęp zdalny za pośrednictwem nazwy domeny dostarczonej przez Yeastar
 
Funkcje biznesowe:
- Wsparcie BLF
 
- Godziny pracy i święta
 
- Zablokowane i dozwolone numery
 
- Nagrywanie rozmów
 
- Równoczesne rejestracje dla telefonów IP
 
- Niestandardowe monity
 
- Charakterystyczny dzwonek
 
- DNIS
 
- Numer alarmowy
 
- Powiadomienia alarmowe
 
- Faks na e-mail
 
- Grupowa poczta głosowa
 
- Serwer LDAP
 
- Rozszerzenie mobilności
 
- Muzyka na czekanie
 
- Lista odtwarzania muzyki na czekanie
 
- Integracja Microsoft Teams
 
- Osobiste powitanie w poczcie głosowej
 
- Lista PIN
 
- Rozszerzenia zdalne
 
- Szybkie wybieranie
 
- Faks T.38
 
- Poczta głosowa
 
- Poczta głosowa na e-mail
 
- Połączenie audio WebRTC 
 
Funkcje telefoniczne :
- AutoCLIP
 
- Przekazywanie połączeń
 
- Monitorowanie połączeń
 
- Parkowanie połączeń
 
- Odbieranie połączeń
 
- Routing połączeń
 
- Przekazywanie połączeń
 
- Połączenie oczekujące
 
- Identyfikator dzwoniącego
 
- Routing połączeń oparty na CID i DID
 
- Sale konferencyjne
 
- Raporty CDR i podstawowe
 
- Wybierz według nazwy
 
- Bezpośrednie wybieraniewewnętrzne
 
- Bezpośrednie wybieranie zewnętrzne
 
- DND (nie przeszkadzać)
 
- IVR
 
- Przywoływanie i domofon
 
- Kolejka
 
- Grupa kontaktowa 
 
Administracja:
- Centralne zarządzanie Yeastar
 
- Automatyczne udostępnianie
 
- AMI (interfejs menedżera Asterisk)
 
- GUI oparty na sieci Web
 
- Pulpit nawigacyjny
 
- Szczegółowa rola użytkownika
 
- Masowy import i eksport (rozszerzenie, trunk, route, kontakty)
 
- Grupa rozszerzeń
 
- Wbudowany serwer SMTP
 
- Gorący tryb gotowości (urządzenie, oprogramowanie)
 
- Dzienniki zdarzeń
 
- Powiadomienia o zdarzeniach
 
- Dysk sieciowy
 
- Kopia zapasowa i przywracanie
 
- Dzienniki operacji
 
- Bezpieczna komunikacja (SRTP i TLS)
 
- Rozwiązywanie problemów 
 
Bezpieczeństwo:
- Egzekwowanie zasad haseł
 
- Automatyczna i statyczna obrona 
 
- Lista dozwolonych adresów IP (chmura)
 
- Lista zablokowanych adresów IP
 
- Dozwolone adresy IP i kody krajów
 
- Certyfikaty (urządzenia, oprogramowanie)
 
- Ograniczenie częstotliwości połączeń wychodzących
 
- Alerty bezpieczeństwa przez e-mail 
 
Unified Communications:
- Klient sieciowy Linkus
 
- Klient mobilny Linkus (iOS i Android)
 
- Klient pulpitu Linkus (Windows i MacOS)
 
- Yeastar Linkus dla rozszerzenia Google Chrome
 
- Obecność
 
- Niestandardowy opis obecności
 
- CTI (Integracja telefonii komputerowej)
 
- Kontakty firmowe i osobiste
 
- Klawisz funkcyjny klienta internetowego
 
- Wybierz za pomocą klawisza skrótu
 
- Transkrypcja poczty głosowej
 
- Konferencje audio
 
- Zunifikowane przesyłanie wiadomości
 
- Poczta głosowa i lista nagrań
 
- Wyskakujący adres URL
 
- PanelOperatora (Nieograniczona liczba użytkowników, Wysyłanie aktywnych połączeń (przekierowywanie, przekazywanie, rozłączanie, nagrywanie, parkowanie, monitorowanie), Monitoruj stan połączeń (przychodzące, wychodzące, wewnętrzne, zaparkowane, grupa dzwoniąca, kolejka), Ujednolicony status obecności) 
 
Najważniejsze funkcje:
- 100 użytkowników z możliwością rozbudowy do 200
 
- 30 jednoczesnych połączeń z możliwością rozbudowy do 60
 
- Możliwość rozbudowy o moduły D30, EX08, EX30
 
- 8x portów FXS
 
- 8x portów FXO/BRI
 
- 4x porty GSM/3G/4G
 
- AutoCLIP
 
- Wsparcie BLF
 
- Nagrywanie rozmów
 
- Własne powiadomienia
 
- DNIS
 
- Muzyka na czekanie
 
- Integracja z Microsoft Teams
 
- Szybkie wybieranie
 
- Fax to e-mail
 
- Poczta głosowa
 
- Przekazywanie połączeń
 
- Przekazywanie połączeń (nadzorowane i ślepe)
 
- Połączenia oczekujące
 
- Identyfikacja dzwoniącego
 
- Sale konferencyjne
 
- DID, DOD, DND, DISA, IVR
 
- Kolejkowanie połączeń
 
- Grupy rozdzwaniania
 
-  CDR i podstawowe raporty
 
-  Zarządzanie przez internet i Portal użytkownika
 
-  Lista zablokowanych IP
 
-  Panel operatora
 
-  Monitorowanie statusu połączenia
 
-  Protokół transportowy UDP, TCP, TLS, SRTP
 
-  Kodeki głosu G711 (alaw/ulaw), G722, G726, G729A, GSM, Speex, ADPCM, iLBC
 
-  Kodeki wideo H263, H263P, H264, MPEG4
 
-  DTMF In-band, RFC4733, RFC2833, SIP INFO
 
-  2x porty Gigabit Ethernet 10/100/1000 Mb/s
 
-  Zasilanie AC 100-240 V 50/60 Hz 0,6 A maks
 
-  Wymiary: 440 x 252 x 44 mm
 
-  Montażu w szafie Rack, 1U
 
 
 
Najważniejsze cechy:
- Opcje w chmurze i lokalne oraz brak kłopotów z konfiguracją
 
- Dostarczaj, zarządzaj i monitoruj usługi za pośrednictwem Yeastar Central Management
 
- Bez względu na odległość i wybór urządzenia
 
- Doskonałe funkcje telefonii obejmujące to, co niezbędne
 
- Możliwość prowadzenia zdalnych spotkań
 
- Usprawnione operacje dzięki wizualnym czynnościom połączeń
 
- Administracja panelowa, która ułatwia wszystko
 
- Szczegółowe uprawnienia oparte na różnych rolach użytkowników
 
- Lepsza cena 
 
- Wbudowany mechanizm bezpieczeństwa 
 
- Zintegrowany model obejmujący więcej możliwości 
 
| 
 Yeastar P560 
 | 
   
 | 
| 
 Bazowa/Max. liczba użytkowników 
 | 
 100/200 
 | 
| 
 Maksymalna liczba jednoczesnych połączeń 
 | 
 30/60 
 | 
| 
 Bazowa/Max. liczba agentów Call Center 
 | 
 100/200 
 | 
| 
 Max. liczba portów FXS 
 | 
 8 
 | 
| 
 Max. liczba portów FXO/BRI 
 | 
 8 
 | 
| 
 Max. liczba portów GSM/3G/4G 
 | 
 4 
 | 
| 
 Max. liczba portów E1/T1/J1 
 | 
 1 
 | 
| 
 Możliwość rozbudowy D30 
 | 
 1 
 | 
| 
 Odczyt/zapis NFC 
 | 
 + 
 | 
| 
 Interfejsy Ethernet 
 | 
 2 x (10/100/1000 Mbps) 
 | 
| 
 Dysk twardy 
 | 
 1 złącze SATA (do 2 TB) 
 | 
| 
 USB 
 | 
 1 (do 2 TB) 
 | 
| 
 Zasilacz 
 | 
 AC 100-240V 50/60HZ 1.5A max 
 |