WISP.PL Sieci bezprzewodowe - Dystrybutor sprzętu sieciowego
Język:
Waluta:
Koszyk 0 prod. 0,00
Szukasz najlepszej oferty? Zadzwoń 0 801 003 092 Menu

Zasady reklamacji

  • Każde reklamowane urządzenie musi mieć dołączony numer RMA (numer można otrzymać wypełniając poniższy formularz reklamacyjny). Na jedno reklamowane urządzenie przypada jeden numer RMA.
  • Wydrukowane i podpisane przez zgłaszającego potwierdzenie nadania numeru RMA należy dołączyć do reklamowanego urządzenia bądź umieścić w widocznym miejscu na przesyłce.
  • W zgłoszeniu należy podać możliwe dokładny opis usterki, reklamacja będzie rozpatrywana tylko w zakresie podanej przez klienta usterki.
  • Przesyłka musi być zapakowana w taki sposób, aby pudełko nie zostało w żaden sposób uszkodzone podczas transportu. Przy wysyłce Pocztą Polską paczka powinna być zapakowana w papier ochronny oraz dodatkowo zabezpieczona przed uszkodzeniami, przy wysyłce Kurierem należy używać opakowań danego spedytora.
  • Reklamowane urządzenie musi być kompletne - tzn. pomimo uszkodzenia jednego elementu reklamowany towar musi być dostarczony w komplecie.
  • Do przesyłki muszą zostać dołączone dane kontaktowe oraz adres zwrotny dla wysyłki naprawionych urządzeń.
  • Przesyłka powinna być zaadresowana do działu serwisowego naszej firmy (WISP.PL - SERWIS, ul. Oleska 117, 45-231 Opole).
  • Elementy niekompletne bądź te, które naruszają punkty w formularzu reklamacyjnym będą odsyłane na koszt odbiorcy.
  • Termin rozpatrzenia reklamacji przez serwis lokalny wynosi 14 dni roboczych, w szczególnych niezależnych od firmy WISP.PL przypadkach może ulec wydłużeniu do 30 dni roboczych. UWAGA!! W okresie burzowym czas reklamacji może się dodatkowo wydłużyć, gdyż część urządzeń jest odsyłana do producenta celem wykonania szczegółowych ekspertyz.
  • W przypadku zaistnienia konieczności importu towaru lub części z zagranicy, czas naprawy ulega wydłużeniu o czas niezbędny do ich sprowadzenia.
  • W przypadku wysyłki towaru do serwisu zewnętrznego/producenta, czas naprawy ulega wydłużeniu o czas pobytu towaru w serwisie zewnętrznym.
  • Towary reklamowane należy wysyłać na Swój koszt, chyba, że ustalono inaczej z działem serwisowym.
  • W przypadku niezgodności przesyłki z załączonym zgłoszeniem serwis ma prawo do zwrotu przesyłki w ciągu 3 dni roboczych, na koszt wysyłającego.
  • Jeżeli sprzęt nie posiada pełnego wyposażenia (wszelkie kable, sterowniki, przejściówki, oryginalne folie i opakowanie) nie będzie możliwa ani wymiana takiego sprzętu na inny o podobnych parametrach, ani tym bardziej korekta dokumentu zakupu i zwrot pieniędzy - w takim przypadku możliwa jest jedynie naprawa "do skutku".
  • W przypadku nie stwierdzenia usterki, bądź gdy nie został dołączony opis uszkodzenia, serwis pobierze opłatę za diagnostykę.
Szczegółowe warunki reklamacji znajdą Państwo << Tutaj >>.



Orientacyjne koszty napraw najpopularniejszych urządzeń:
MikroTik RouterBoard 411 uszkodzenie kontrolera Ethernet 40 zł netto
uszkodzenie w układzie zasilania 40 zł netto
MikroTik RouterBoard 433 uszkodzenie kontrolera Ethernet 60 zł netto
uszkodzenie w układzie zasilania do 75 zł netto
MikroTik RouterBoard 600 uszkodzenie kontrolera Ethernet do 95 zł netto
uszkodzenie w układzie zasilania do 95 zł netto
MikroTik RouterBoard 711 uszkodzenie kontrolera Ethernet do 60 zł netto
uszkodzenie w układzie zasilania 40 zł netto
Ubiquiti Nanostation 2/5 uszkodzenie kontrolera Ethernet 40 zł netto
Ubiquiti Bullet 2/5 uszkodzenie kontrolera Ethernet 40 zł netto
Ubiquiti Nanostation M2/M5 uszkodzenie kontrolera Ethernet 50 zł netto
Ubiquiti Bullet M2/M5 uszkodzenie kontrolera Ethernet 50 zł netto
Ubiquiti Wispstation uszkodzenie kontrolera Ethernet 40 zł netto
Airlive AirMax 2/5 uszkodzenie kontrolera Ethernet 40 zł netto
Urządzenie bazujące na podanych obok układach scalonych IP101, RTL8201CP 40 zł netto
RTL8201BL 40 zł netto
KS8721B, KSZ8721B 40 zł netto
88E6060 60 zł netto
RCJ1, IP175C, IP178C 55 zł netto
AR8012-BG1A 40 zł netto
AR7241 / AR7240 do 60 zł netto